IAmThatGirl

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

Real Friends ?? :'(

Av That Girl - 10 november 2011 21:29


  Hej hurrni ... 

 

 Just nu mår jag verkligen skit... 2 av mina såkalladekompisar har snakcat skit om mig ... :'( 

   När jag var där desutom... Det får en att känna sig så meningslös så det är inte sant!! D': 

     Som tur är har jag andra underbara vänner <3 so jag verkligen älskar <333 

 

  Jag önskar verliken att vissa pers bara kunnde växa upp !! 

  Vet de ens vad de orden betyder ?? För det vet jag och de passar VERKLIGEN inte in på mig ! 



  Jag är ledsen om ni inte gillar mig men det där var vell onödigt!! 

    Jagh ar känslor .... :'( 


  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av That Girl - 11 november 2011 22:35

  Hejsan alla ^^                                                                                                                          Idag känner jag mig mycket bätre men har bara lite tråkigt :P nu kollar jag på Jersy Shore :)      Jag orkar...

Av That Girl - 27 oktober 2011 11:52

     Moshi Moshi      Idag har jag skit ont i fötterna ! :P Men det skiter jag i ...  För hade en sån jävla rolig kväll  igår! Haha var på Halloween fest på skolan! Jag var utklädd till typ bloody mary! Och det var såå jävla kul!! Alla dansa ty...

Av That Girl - 20 oktober 2011 18:37

 Hej alla     Idag har det varit en okej dag men de sista timmarna könnde jag mig helt nere på skolan... Trode att jag bara skulle bryta ihop och ramla ner på det kalla golvet! Som tur var fick jag massa kramar av mina älskade! De gjorde allt för...

Av That Girl - 20 oktober 2011 18:25

  Hej alla!  Det här är mitt första inlägg så tänkte börja skriva på ``ricktigt´´ i mitt nästa inlägg.   Ja... Jag tänkte inte göra som alla andra bloggare att skriva om sig själv i första inlägget!Och det för att man redan skriver det i ens beskri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards