IAmThatGirl

Alla inlägg den 11 november 2011

Av That Girl - 11 november 2011 22:35


Hejsan alla ^^                                                                                                                          Idag känner jag mig mycket bätre men har bara lite tråkigt :P nu kollar jag på Jersy Shore :)  

   Jag orkar inte bråka så bara att lee och prata med de ;) hiihii ^^


 Men inte överdrivet för då fatar de inte att de har gjort fel !!  


                                                                                                                                             Jaja orka bry sig ! :) Kanske skulle va med Tess imorrn ! :))


   

    Och idag hade vi chek point... haha jag fick 3//9 rätt ... kanske inte så bra men får vell nöja sig ... el inte :P man var tvungen att ha minst 4 för att få ett G ( E )

   Jaja hoppas alla har en bra kväll ;)



                                                                                                                                                            Bye .... <3  

                                          //Me   





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards